20 Temmuz 2014 Pazar

Taşlı Harçlı Dantel Sehpa Örtüsü

Merhabalar efendim nasılsınız , Hobievimizde taşlı harçlı babet etkinliğimizden sonrada sevgili Aylin arkadaşımın başlattığı bu şık dantel etkinliğinde bende kendime özgü çalışarak bu sehpa örtüsünü işledim ,anneciğimin bana yıllar önce çeyizime yaptığı sehpa takımı dantelinden esinlendim biraz etkinlik dışına çıktım ama  fenada olmadı sanırım :) bizleri böyle farklı ve güzel işlerle buluşturan tüm arkadaşlarıma ve canım bacım Aylinim,e sonsuz teşekkürler sizlerde aramıza katılmak ve birbirinden harika işlerde buluşmak istiyorsanız biz buradayız ,herkese selamlar sevgiler






 Taşlı Harç nasıl oluyor diye merak edenler olursa bu efendim daha önceki postumdada yayınlamıştım

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Taşlı Harçtan Babetlerim

Merhabalar efendim herkese hayırlı geceler ,hayırlı sahurlar, o kadar post birikti ki şu  son günlerde anlatamam,  hem Mübarek Ramazan ayı hem bitmek bilmeyen koşuşturmacalar içindeyim ki sormayın gitsin , yığılmış yorumlar var onlarada  inş en yakın zamanda cevap vericeğim , bunun içinde ayrıca özür diliyorum sevgili arkadaşlarımdan ve sevgili takipçilerimden...

Evet efendim çok farklı ve bir o kadarda şık bir babet yaptım neredemi aa buda sorulurmu tabiki hobievimizde :) sevgili Necmiye hocamızın açıkladığı taşlı harçlı babet etkinliğimizde yaptığım babetler çok hoş ve güzel oldular yani ben beğendim :) kendisine bir kerde burdan ,bloğumdan çok teşekkür ederim,tanıdığım en tatlı insanlardan biri :) evett çok konuştum yine her zamanki gibi, öyleyse geçelim bu geceki postumuza, herkese hayırlı Ramazanlar efendim selamlar sevgiler ...












Taşlı harç bu oluyor canlar, merak edenler için yazmak istedim yüncülerde, tuhafiyelerde  bulabilİrsiniz yada hobi malzemesi saten her yerde,ben kurdalede almıştım ama gerek görmedim yapmaktan vazgeçtim amannn oda kusur kalsın :)

3 Temmuz 2014 Perşembe

Marshall Visualizer ile Tüm Renkler Bir Tıkla Evinizde

Yaz geldi hala badanasını boyasını yapmayan, rengine bir türlü karar veremeyenler mutlaka vardır. Zaten en büyük problem de evin rengini seçmektir. Acaba bu renk duvarımda nasıl duracak peki ya mobilyalarımla uyumlu olacak mı, ya beğenmeyip pişman olursam gibi düşüncelerden sizi kurtaracak güzel bir program önermek istiyorum; Marshall Visualizer

Bu programda bizim için her şey düşünülmüş, kullanımı da çok basit. Renk kartelasından istediğimiz rengi seçip duvarımızda nasıl duracağını görebiliyoruz. Çeşitli renkleri deneyerek hafızaya kaydedebiliyoruz. Daha sonra kaydettiğimiz görseller arasından gözümüze ve gönlümüze hitap eden rengi seçebiliyoruz. Ya da çok kararsız kaldıysak ailemizin ve arkadaşlarımızın düşünceleri bizim için önemliyse onlarla da paylaşabiliyoruz.

Yukarıdaki renklendirmeler benim çalışmalarım. Fikir vermesi açısından mükemmel düşünülmüş bir program ben çok sevdim. Sanırım her odam için ayrı ayrı renk kombinleri yapacağım. Tereddüt etmemek, acaba bu renk nasıl duracak diye kırk defa düşünmemek ve boyadıktan sonra pişman olmak istemiyorsanız bu programı kullanmalısınız. 

Programı akıllı telefonunuza yada tabletinize ücretsiz olarak Android için buradan, Apple için ise buradan indirerek yüklemeyi yapabilir ve hemen çeşitli renk kombinleri deneyerek odanızı renklendirebilirsiniz. Binlerce renk arasından seçim yapıp kombin hazırlaya bileğiniz gibi pratik ipuçları ve en yakın Marshall bayisinin adresini de öğrenebilirsiniz. 

Çok anlattın ama ben yine de anlamadım diyenler mutlaka vardır onlar da aşağıdaki videoyu seyrederek fikir sahibi olabilirler.

Nasıl, gerçekten çok kolay ve bizim seçimimizi kolaylaştıran çok güzel bir uygulama değil mi? 

O zaman ne diyoruz; 
Marshall ile hayatına renk kat...
Evin renklensin, neşen yerine gelsin... 

İçerik: birilerianlatsin.blogspot.com.tr

Bir boomads advertorial içeriğidir.

27 Haziran 2014 Cuma

Cicimi Cici Bir Lif Ördüm :)

Herkese merhabalar efendim hayırlı cumalar ve hayırlı Ramazanlar diliyorum,Rabbim yapılan tüm ibadetlerimizi tutulacak oruçlarımızı kabul buyursun inş, hayırlısıyla Ramazan bayramınada eriştirsin dileklerimle bugünkü postuma geçmek istiyorum...

 Bu cicimi cici şeker lifi, hobievimiz forumumda canım bacım Aylin;imin açıklamalarıyla , etkinliğe katılan arkadaşlarımızla ördük,kendisine buradanda çok teşekkür ederim,  şimdide renk renk   bir kaç tane sipariş üzerine örüceğim ,onlarıda inş paylaşıcam sizlerle der,  hepinize selamlarımı sevgilerimi iletirim :)  En güzele emanetsiniz canlar ...







21 Haziran 2014 Cumartesi

Prenseslere Layık (Princess Swan Shawl )

Merhabalar efendim herkese hayırlı geceler, gündüz koşuşturma, yoğunluk bu saatlerde ancak postlarımı yayınlayabiliyorum ...Aslına bakarsanız bayağı birikti postlar , bloğuma üvey evlat muamelesi yapıyorum bu aralar  :( en son sanırım burada paylaşıyorum yaptığım çalışmaları ...

Neyse efendim benim gene çenem düştü :) gelelim şimdiki postumuza yine benim için ikinci evim dediğim  güzel forumum Hobievimizde canım bacım Filiz;imin bizlere açıkladığı bu güzel şala,sipariş üzerine ördüm sevgili Yeter  hanım için,güle güle sağlıcakla kullansın inş, çiçeği burnunda  bir anne şimdi , sevgilerimi yolluyorum kendisine...

Modelin orjinali burada canlar, ama evimizinde adresi işteeeee burada,ayrıca beni sevindiren  bir olayda bu güzel şalın tasarımcısı tarafından şalımın beğenilip ana sayfalarında iki resmimin yer alması oldu, teşekkürler sevgili  Juli-ya :)






















ipim Bravo Lady Simli Angoraydı dostlar

24 Mayıs 2014 Cumartesi

Hannelore Şhawl

Merhabalar efendim herkese hayırlı bir hafta sonu diliyorum inş, postuma başlamadan önce tekrardan Manisa Soma ;da yaşanan maden faciasında,  vefat eden  tüm madencilerimize ALLAH gani gani rahmet eylesin yaralı olarak kurtarılan madencilerimizede acil şifalar dileyerek başlamak istiyorum ,RABBİM acılı kederli ailelerine sabırlar ihsan eylesin inş...

Bugün öğlen üzeri bir depremle sallandık gerçekten çok korktuk ,çok çok geçmişler olsun hepimize ALLAH bir daha yaşatmasın inş,umarım can kayıpları olmamıştır:)

Veeee sevgili dostlar uzun zamandır elimde sürünen şalımı bitirdim nihayet ,araya ufak tefek örgüler Soma faciasında yaşadığımız o acı dolu günler girince o morel bozukluğuyla elime iş alamadım elim varmadı haliyle  bir türlü :(

 Bu hafta bu güzel şalı tamamladım nihayet, hobievimiz forumunda sevgili Canan arkadaşımızın  üstün çabasıyla   öyle diyorum çünki ,bu şal şal değildi aslında :)  beş şişlerle yapılan bir masa örtüsüydü ve Canan arkadaşımız bizlere bunu karmakarışık açıklamaları düzenliyerek  o karışık şemaları düzenliyerek açıkladı ,kendisine çok ama çok teşekkür ederim...

 Tek kelimeyle Muhteşem şallar ördü arkadaşlarımız çok ilgi gördü çok beğenildi , ilklerin adresi evimizde işte burada ördük bu güzelliği :) şimdiye kadar ördüğüm şallar içerisinde gerçekten  gönlümü fetheden bir şal oldu Rahmiye hanım için ördüm bu güzel şalı güle güle kullanılsın inş ,şimdi sizlerinde değerli fikirlerinizi bekliyorum canlar:) sevgiler selamlar esen kalın efendim...
















İpilerim gördüğünüz gibi Baravo Lady Angora,ydı arkadaşlar...

14 Mayıs 2014 Çarşamba

Yürekler Yandı :(




Vefat haberinizi LCD televizyonlarımızda, süslü koltuklarımızda otururken izledik. Siz yaşam mücadelesi verirken biz, ellerimizde sizin bir maaşınız kadar olan telefonlarımızla paylaşımlar yaptık. Tuzumuz daha kuru olduğu için akşam yemeğinde yediğimiz rostonun fotoğrafını paylaştığımız sayfada taziyelerimizi sunduk size. Acınızla dertlenip yaktık bir Marlboro. "Nasıl bir ülkede yaşıyoruz?" Doğalgaza geçtiğimiz için unuttuk kömürün karasını, kokusunu, eziyetini. Siz yerin 200 metre altında ekmek parası için çabalarken, bizler yerin metrelerce üstünde, teras katlarda yemekler yedik. Duyarsız kaldık halinize. İstemesi çok anlamsız ama hakkınızı helal edin... Alıntı

Söylenecek o kadar çok söz varki hepsi yumruk yumruk dizildi boğazıma :( Somada maden faciasında vefat eden tüm kardeşlerime ,abilerime belki çocuğum yaşında olan evlatlara Yüce ALLAHTAN  Rahmet diliyorum ,kaç ocak yandı kavruldu böyle, ALLAH sabırlar versin:( Yaralı olarak kurtarılabilen kardeşlerimede acil şifalar diliyorum.Ülkemizinde başı sağolsun ama bu acı üç gün sonra  da unutulmasın  inş :(