19 Şubat 2014 Çarşamba

İçli Pilavım

Merhabalar dostlar,hayırlı akşamlar diliyorum,hepinize ...Uzun zamandır İçli Pilav yapmayı istiyordum, nihayetinde bugün deneme fırsatım oldu ...Tarif beğeni ile takip ettiğim sevgili Cahide Jibek hanımefendiye ait,gerçekten nefis oldu abartmıyorum :) Kendisine  çok teşekkür ediyorum sayesinde favori yemeklerim arasına girdi ...

 Sizlerde benim gibi henüz yapmadıysanız ve denemek isterseniz buyrun canlar, Cahide hanımın İçli Pilav tarifi :) tık tıkk....




9 yorum :

  1. Nefis görünüyor ellerine sağlık canım afiyet şifa olsun size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Marifetannecim,sevgiyle kalın...

      Sil
  2. Nefis görünüyor ! Fıstıkları da bol, çok severim iç pilavı. Ellerinize sağlık, afiyetler olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili NOWACRAFT ,sizi bloğumda görmek çok mutlu etti beni hoşgeldiniz, sevgiyle kalın...

      Sil
  3. hiç yapmadım demeye utanıyorum ama yapmadım:((( pilv hastası çocuklarıma yapmak isterim, teşekkürler ve ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hiçde utanmayın sevgili Noblesse, çünkü bende ilk defa yaptım :) Ama emin olun ilk kez denememe rağmen bende tuttum bu İçli Pilavı tavsiye ederim ,sevgiyle kalın

      Sil
  4. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Ebru hanım hoşgeldiniz, çok memnun oldum tanıştığımıza,tabi memnuniyetle geliceğim İade-i ziyatretinize ,sevgiyle kalın

      Sil
  5. Gerçekten güzel görünüyor bende mi yapsam:)

    YanıtlaSil