20 Mart 2013 Çarşamba

Yine Yeni liflerr:))

Evet sevgili dostlarım,sevgili izleyenlerim  bir kaç lif modelimi yine sizlerle paylaşmak istedim ,yeni ördüm sayılır bu modelleri  lif örmeye devam anlıyacağınız :))çabuk biten işlere bayılıyorum:))

Sırasıyla arşivimdeki diğer  lif modellerimide yayınlıcam inş :))


bu güzel lifi sevgili mevlüdemin açıklamalarıyla ördüm çok teşekkür ediyorum kendisine herkes ördü bir ben kaldım diyordum ördüm rahatladım:))


 Altta eklediğim modelleride sevgili sercanımın bloğundan bakarak çıkardım çok güzel açıklamış canım arkadaşımada çok teşekkürler ediyorum



9 yorum :

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık benim de elimde olan 3. model morlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim görünmez kalem sizede kolay gelsin :))sevgiler

      Sil
  2. ellerine sağlık suzan nefis işler yine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim zeynep hocam beğendiğine sevindim canım sağol eksik olma,sevgiler

      Sil
  3. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim nuray hanım sağolun eksik olmayın,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeeller ellerine sağlık

      Sil
    2. teşekkür ederim hasretim sağol eksik olma canım,sevgiler

      Sil