30 Nisan 2013 Salı

Kalpli Lifim Ve Tabiki Açıklaması:))

Herkese merhabalar efendim...Bu lifimide uzun zaman önce örmüştüm ,örürkende yine sizler için detaylı bir şekilde çekip paylaşmak istedim...Örmek isteyen tüm canlara kolay gelsin bakalım:))

                                              -BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM-






                             lifimize 8 fıstık yaparak başlıyoruz arkadaşlar,



bildiğimiz klasik yıldız modeli olucak kalpli lifimizin iç kısmı,bir sıra örüyoruz,


                                           başa geldik ve bir yıldız modeli örüyoruz ,daha sonra
yeşil ipimizi bağlayıp devam ediceğiz...



bu şekilde üçerli yeşil fıstığımızı tığda toplayıp bir seferde sıkıcaz ,


işte böyle,



şimdi gene bir yeşil fıstık ve resimde gördüğünüz gibi ikide beyaz fıstık alıp tığda üçerli olan bu fıstıkları sıkıcaz,


evet yeşil yaprak kısmı bu şekilde oldu arkadaşlar ,aralarda iplerimizin geçişleri olucak  yani yeşil ipimizi mesela koparmıyoruz öyle diyeyim,


arada iki  beyaz yıldız modeli koyup yine az önce anlattığım gibi bir tane daha yeşil yaprak örüyoruz,



                              işte bu şekilde,


                                            yine başa geçtik bir yıldız modeli ördük,ve iki beyaz fıstığımızıda aldık tığa ama güllerimiz var onu nasıl yapıyoruz:))


iki beyaz fıstık alıp pembe ipimizi bağlıyoruz ve birde pembe fıstık yapıp üçünü birden sıkıyoruz,


bu şekilde,


şimdide iki pembe bir beyaz fıstık alıp üçünü birden sıkıyoruz,


böyle,


aynı şekilde  bir pembe gül daha yapıyoruz ,


bir sırada düz örüyoruz beyaz ipimizle,



evet arkadaşlar şimdi kalbimizin ortasındayız:))resimde gördüğünüz gibi dört yıldız modeli örüp geri dönücem,başa kadar gitmiyorum artık kısa sıradayız:))


bu şekilde geri dönüp kalbimizin oyuntusunu vermiş olucağız,yine  yeşil yaprağımızı ve üzerine konduracağımız gülü unutmayın:))


işte kalbimiz tamamlandı ,



ama daha işimiz var bitmedi,kalpli motifimizin diyelim tam ucuna  bu şekilde pembe ipimi bağlayıp  fıstık yapıyorum,1. fıstığı yapıp sıktım,2. fıstığıda yapıp sıktım,3 . ve 4 . fıstığı alttaki resimde gördüğünüz gibi sıkıyorum,



böyle,


şimdi bu yan taraflarını ikişerli fıstık yaparak geçiyoruz köşelere gelince anlatıcam,



köşeye geldik değilmi, burada bir fıstık yapıp sıktım üst bölümdeyim ,daha sonra ikişerli fıstık yapıp sıkıyorum , aynı yere batıyorum  gördüğünüz gibi


işte böyle olucak hanımlar,



orta bölüme kalbimizin ortasına doğru ilerliyoruz, 


gördüğünüz gibi bu ortada bu şekilde olucak, karşılıklı beyaz yıldızların ortasına batıp üçerli fıstıklarımı sıkıyorum,


yani orta kısmda toplanması için üç fıstık yapıyoruz,


                                            devam ediyoruz,



son bir fıstık yapıp sıkarak ,hemen  gördüğünüz gibi alt resimdeki  ilk yaptığımız fıstığın tepesine batıyoruz,



işte böyle,


 evett kalbimiz bitti lifimizde bittii :)))derrrrrmişim ama bitmedi canlarım:)))
şimdi nakil yapıcaz ne nakli  bakalım:))


bu şekilde dört tane kalp örüyoruz arkadaşlar ,



 evet işte bahsettiğim nakli gerçekleştiriyoruz:)) önce iki kalbi  birleştiricez ayrılmasın kalplerimiz inş:))

amann az daha unutuyordum bir sırada beyaz fıstıkla geçiyoruz gördüğünüz gibi kalbimizin  iki yanını,   hayret orayı çekmemişim:))



ikinci kalbimi diğerinin üzerine koydum,beyaz fıstıklarla  çevresini yani iki  yanını geçtiğim kalbin üzerine koydum,


bu şekilde eklicez , ama burada belki biraz karışık gelebilir anlatımım,  sizlerde size göre nasıl daha muntazam geliyorsa  öylede yapabilirsiniz ben böyle denedim ,



 bir fıstık karşıdan ,



                                      bir fıstıkta bu taraftan batıp ik fıstığı bir sıkmışım,sıkmışım diyorumda   dediğim gibi epey zaman oldu yinede resimlerden yararlanarak izah etmeye çalışayım canlarım,


bu şekilde,




bu resimdede gördüğünüz gibi   karşı kalbimizin beyaz olan kısma üste batmışım ortada gitmekte olan beyaz fıstıklar var ya oraya batıyoruz,yaparken daha iyi anlarsınız böyle karışık gelebilr size, yine fıstık çekip  karşılıklı ekleye ekleye devam etmişim,





işte iki kalbimiz bu şekilde birleşti burada fotoğraf makinemin sanırım pilleri zayıflamıştı ,son çektiğim resimler bir hayli bulanıktı ama takılırsanız yine izah etmeye çalışırım,

sırasıyla dört kalbimizide bu şekilde ekliyoruz arkadaşlar en son lifimizin ortasınada bir çiçek kondurup diğer üst kısımlarınıda tığlayıp lifimizi bitiriyoruz,



 işte bu şekilde tığlamıştım ben, sizde arzunuza zevkinize göre tığlayabilirsiniz etrafını,

evet son perde lifimiz bittii:))
örmek isteyen tüm arkadaşlarıma kolaylıklar diliyorum,takıldığınız bir yer olursa 118 80 ;den bana ulaşabilirsiniz:))

şaka bir yana burdan,  face sayfamdan ,veya mail adresimden her zaman ulaşabilrsiniz...



Etiketler:

12 Yorum:

saat: 30 Nisan 2013 16:11 , Blogger comet70 dedi ki...

emeklerine sağlık ablam tek tek açıklamışsın artık bundan sonrası kendi adıma benim becerime kaldı çok teşekkürler canım

 
saat: 17 Mart 2014 13:54 , Anonymous Adsız dedi ki...

cok guzel olmus tesekkur ederiz ben de yapabildim ;-)

 
saat: 14 Temmuz 2014 08:20 , Blogger Seçil dedi ki...

Cok guzel olmus elinize saglikta bn 2.3. Siraya gelince modeli olusturamiorum yaa...

 
saat: 15 Ocak 2015 12:13 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bende yaptim güzeoldu elinize saglik

 
saat: 26 Mayıs 2015 10:46 , Anonymous Adsız dedi ki...

hiç bir şey anlamadım çok iğrenç

 
saat: 26 Mayıs 2015 10:47 , Anonymous Adsız dedi ki...

ha ha şaka şaka ellerine sağlık abla

 
saat: 30 Mayıs 2015 07:41 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Şaka anlayışınız ne kadar garip ,verilmiş bir emek var ortada , ortaya koyulmuş bir el emeğine iğrenç olmuş diyerek sonrasındada şaka yaptım demek doğrusu biraz tuhaf geldi bana , yinede teşekkür ederim sanırım yorumunuzuda belki yayınlamam diye düşündünüz ama buyrun :) sanırım gerekli cevabı aldınız bundan sonra şaka yaparken biraz daha vicdani davranırsınız :)

 
saat: 30 Ocak 2016 13:28 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bn de çok beğendim bikaç tane daha yaparmısınız? Yaparsanız çok memnun olurum şimdiden teşekkür ederim

 
saat: 16 Kasım 2016 15:53 , Anonymous asd dedi ki...

teşekkürler

 
saat: 16 Şubat 2017 12:00 , Blogger Unknown dedi ki...

cok begendim yarin basliyip yapicam bende birsuru ornek var ama boyle sizingibi tane tane anlatan malesef az allah razi olsun kardesim emeginize saglik

 
saat: 23 Ağustos 2017 01:18 , Blogger c dedi ki...

birleştirmede ilk fıstık nasıl yapılıyor?

 
saat: 21 Kasım 2017 13:33 , Blogger Güneş dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinizle emeğinize saglık

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa