16 Haziran 2013 Pazar

Sofia Dolly Bebeğim

Merhabalar sevgili dostlarım ,bu aralar öyle elimden doğru dürüst tamamlanan bir iş çıkmıyor gün geçmiyorki farklı farklı işlere atlamıyayım:))ne yapayım sıkılgan ruhum işte, bir ara zaten öyle yarım işlerimden bir demet sunucam annem duymasın ve inş görmesin o ne kadar kızar öyle yarım işe :))

Neyse canlar  benim çenem her zaman düşüktür böyle  :))ben hemen  bu posta geçeyim,bu  şirin hanımı sevgilin Eda;cığımın  forumunda örmüştüm,şimdilerde neredeyse hiç oyuncak öremiyorum yaa ,ama bir tane şirin hanım örücem bu yakınlarda ,bitince paylaşırım   inş...




2 yorum :

  1. sorma benim annem de çok kızıyor yarım işlere.biri bitmeden diğerine başlıyosun der..çok şirin olmuş.ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu anneler hep böyledir mormenekşem,onlardaki sabır nerde bizlerde:))çok teşekkürler canısı,sevgiler

      Sil