20 Ağustos 2013 Salı

Orkide Şalım

Herkese merhabalar efendim, hayırlı geceler diliyorum  Altın örgü forumumuzda ağustos ayı şal etkinliğinde bu güzel şalı ördük, örmeyede devam ediyoruz:))sevgili  Şenay  ablacığımın sayesinde yine güzel bir şala sahip oldum kendisine buradanda tekrar çok teşekkür ederim ,çok kolay ve bir okadrda şık bir şal oldu  resim çekmeyi yine abarttım sanırım:))sizlerde   bu güzel foruma katılmak isterseniz buyrun burdayız...












arkadaşlar sonradan aklıma gelince  ördüğüm ip hakkındada bilgi vermek istedim:))ipim Kartopu simli angora bir yumaktan çok az arttı

14 yorum :

  1. ellerine sağlık çok şık olmuş canım çok beğendim. bol resim iyidir,iyi yapmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Hatice ablacım,beğendiğine sevindim canım,sevgiler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Mummon bloğuma hıoşgeldin canım,sevgiler

      Sil
  3. Muhteşem görünüyor sağlıkla güle güle kullan canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Marifetannecim sağol canım eksik olma ,sevgiler

      Sil
  4. ne zamandır annemin rahatsızlığıyla uğraşmaktan uğrayamadım canım şal çok güzel rengine de bittim..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mormenekşem anneciğinede çok geçmiş olsun canım arkadaşım ALLAH acil şifalar versin inş,sevgiler

      Sil
  5. şahane şahane ötesi ellerine sağlık canımcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nilgüncüm beğendiğine sevindim canım,sevgiler

      Sil
  6. Çok güzel örülmüş gerçekten ço başarılı
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Nilay ,sevgiler

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim efendim,sevgiler

      Sil