4 Mayıs 2013 Cumartesi

Etolmü Desem Atkımı?

Merhabalar  sevgili  dostlarım nasılsınız ? Ben bu gün çok yoruldum efendim ,yazlık kışlık  ayırt etmekten:)) Malumunuz üç çocuk  haliyle  birde biz , bayağı bir günümü aldı onların  eşayalarını düzenlemek   bir yandanda  çocuklarımın küçülenleri kaldırmak, ama çok mutlu oluyorum benim miniklerim  bir yıl içinde boymu atmış böyle ,elbiselerinden anlaşılıyor:))şükürler olsun ALLAHIMA...

Evett gelelim bu postumuza   etol diye başladım ama  daracık bir şey ortaya çıktı  o yüzden atkı gibi kullanılabilir umuduyla bu güzel şık  etolü örgü cafemde ördük:))ördük diyorumda üzerinden biraz zaman geçti tabii , arkadaşlarım biraz daha genişleterek ördü onlarınki tam etol oldu iştee:))Sevgili arkadaşım Berfin;e  hediye etmiştim güle güle kullanması dileğiyle,selamlar sevgiler








Etiketler:

21 Yorum:

saat: 4 Mayıs 2013 13:44 , Blogger Blogcu Sultan dedi ki...

çok şık olmuş ellerinize sağlık:)
sevgiler.

 
saat: 4 Mayıs 2013 13:52 , Blogger Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık canım cok güzel olmuş

 
saat: 4 Mayıs 2013 14:13 , Blogger iclal dedi ki...

çok narin gözüküyor .ellerinize sağlık.güzel günlerde kullanın.

http://dantel-yap.blogspot.com/

 
saat: 4 Mayıs 2013 15:32 , Blogger Sidney dedi ki...

OLá suzan, lindo ponto de tricot, adorei, beijos

 
saat: 4 Mayıs 2013 20:37 , Blogger tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık cok kıbar olmus facede grubum var ıstersenız katılabılırsınız https://www.facebook.com/groups/359426347501762/

 
saat: 5 Mayıs 2013 04:43 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim canım beğendiğine sevindim,sevgiler

 
saat: 5 Mayıs 2013 04:43 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim mevlüdecim sağol canım eksik olma,sevgiler

 
saat: 5 Mayıs 2013 04:45 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim iclal hanım,beğendiğinize sevindim,sevgiler

 
saat: 5 Mayıs 2013 04:45 , Blogger suzan hobi dedi ki...

merhaba Sidney , teşekkür ederim,sevgiler

 
saat: 5 Mayıs 2013 04:46 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim selma hanım ,tabii zevkle gelirim gurubunuza ama verdiğiniz link açılmadı bende siz beni ekleyebilirseniz ekleyin efendim:))sevgiler

 
saat: 5 Mayıs 2013 09:47 , Blogger MOR CAFE dedi ki...

çok hoş olmuş..ellerinize sağlık :)

 
saat: 5 Mayıs 2013 13:32 , Blogger Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Rengine ve modeline bayıldım çok güzel olmuş ellerinize sağlık..Ben bu mevsim dönüşünde çocukların kıyafetlerini ayırırken aynı şeyleri yaşadım.Bir daha ki kışa Allah ömür verirse dolap sıfırlanacak.Çok şükür Rabbime..Sevgiler..

 
saat: 6 Mayıs 2013 11:46 , Blogger birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş rengi de çok hoş.Arkadaşın güle güle kullansın.Sanırım hepimiz giysileri ayırt ederken aynı şeyleri yaşıyoruz,Allah eksikliklerini göstermesin,Şükürler olsun.Sevgiler:)

 
saat: 7 Mayıs 2013 01:19 , Blogger flower dedi ki...

Ellerine sağlık suzancım çok güzel olmuş...

 
saat: 7 Mayıs 2013 05:17 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim sağolun eksik olmayın,sevgiler

 
saat: 7 Mayıs 2013 05:18 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim arzucum beğendiğine sevindim canım ,amin inş canım ALLAH hepimizin evladına sağlıklı ömürler versin çok şükür tabii:))sevgiler

 
saat: 7 Mayıs 2013 05:19 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim birincim sağol canısı eksik olma,amin inş canım ALLAH eksikliklerini,acılarını göstermesin hayattaki en değerli varlıklarımız çocuklarımız:))sevgiler

 
saat: 7 Mayıs 2013 05:20 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim çiçekcim sağol canım eksik olma,sevgiler

 
saat: 8 Mayıs 2013 08:33 , Blogger huuuubakbi dedi ki...

nasıl şık nasıl kibar olmuş bu böyle bayıldım canım.sevgiler

 
saat: 8 Mayıs 2013 14:53 , Anonymous Adsız dedi ki...

When ѕomеone ωritеs
аn рaragгаph he/she kеeρs the plаn оf а usеr in his/her bгаіn thаt how a
user сan knοw it. Thеrеfoге
thаt's why this paragraph is amazing. Thanks!

my website; burclar.ws

 
saat: 9 Mayıs 2013 03:49 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim mormenekşem , biraz daha geniş olarak ikincisine başlamayı düşünüyorum, açık bir renkle o tam etol olucak işte:))sevgiler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa