12 Eylül 2013 Perşembe

Mekik Oyası Sarma Tekniği




Herkese merhabalar efendim,  bir zamanlar bu arkadaşınız mekik oyasınada merak salmıştı top topu  bir iki tülbentee oyalamış bulunmaktayım:))eee gülmeyin amaaaa:)) neyse konumuza döneyim ben,mekik oyası havlu kenarlarında sıkça rastladığımız bu modelin minyatürünü bende sizler için açıklamaya çalıştım  tabii mekik kısmını değil sarma şeklini:))

ama diyorsanızki ben mekik oyası öğrenmeyi çok istiyorum eğer deneyebilir ve başarabilrsem sizler için  bir video çekimi hazırlamayıda düşünürüm, yinede bir başka adrestee var tabii hobievimiz forumumuzda sevgili Rabia arkadaşımızın açıkladığı uygulamalı derslerimizde var  meraklısı için tık tıkk üye olmanız yeterli canlar...




 mekik  oyası çiçeğimiz bu arkadaşlar


şimdi renkli ipimle gördüğünüz gibi çiçeğin orta kısmına yaprağın dibine sabitledim ipimi, ben çakmakla yakarak yapıştıryorum bu kısmı...


 renkli ipliğimi hemen ilk yaprağın altından geçiriyorum...


 hemen ikinci yaprağın üzerine getiriyorum...



resme dikkat lütfen bir alttan bir üstten:)) bu şekilde sarma işlemini yapıcaz...



bu şekilde sıkı sıkı sarmaya çalışıyoruz...


                                             yaprağın üstünde ipliğim...





diğer yaprağın altında ipliğim...






bu şekilde srma işlemini yapıyoruz...




elimde ara ara ördüğüm  canım sıkılınca ,unutmayayım diye başladığım oyam :))



bunlarda ufak tefek elimde kalan örnek modeller ,mavili olanı tülbente yapmıştım ,tülbent oyamadan kalan fazlalık:))

netten hem tülbent oyasına hemde havlu kenarlarına uyarlanabilen bu modellerdende sizlere seçtim,hatta iğne oyasıyla bile ikili çalışmalarda harika duran bir çiçek motifii










1 Yorum:

saat: 10 Eylül 2014 13:17 , Blogger Unknown dedi ki...

yapılışlarını anlatarak videoya çekme şansınız varmı ? rica etsem...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa