28 Ekim 2013 Pazartesi

Tunus İşİ Boncuklu Babet Etkinliğim Ve Biten Siparişlerim :)

Herkese hayırlı günler hayırlı haftalar diliyorum canlar nasılsınız ? ben  acaip yoğunum :) bloğuma bile uğrayamıyorum desem yeridir , hem derslerim hemde  sipariş işlerim var umarım vaktinde yetişirler ...

Kurban bayramı öncesi  başlayıp,sizlerle diğer teklerini paylaştığım postu hatırlarsınız :)o zamanlar bitirip bayramdan öncede teslim ettim,   Bulgaristan ;a gittiler inş sahipleride güle güle sağlıcakla giyinirler...





























6 Yorum:

saat: 2 Kasım 2013 04:54 , Blogger huuuubakbi dedi ki...

ne desem bilemedim okadar güzeller ki suzancım...harika renkler model desen öyle...sevgiler cnm

 
saat: 2 Kasım 2013 08:59 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim mormenekşem arkadaşımda çok beğenmiş sağolsun şimdi başka cici babetler elimde ama onlar tığ işi :)sevgiler

 
saat: 18 Ocak 2014 15:07 , Blogger Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık bende yapmak istiyorum :)

 
saat: 2 Haziran 2014 12:03 , Blogger Unknown dedi ki...

Rica etsem babetlerin açıklamasını verir misiniz ?

 
saat: 13 Nisan 2016 02:23 , Blogger özlem özdemir dedi ki...

Lutfe pembe babet yapimi ve acilamasinin videosunu gondeririseni cok sevinirim simdiden teşekkürler

 
saat: 13 Mart 2017 02:31 , Blogger İrem dedi ki...

Mrb ben bunu yapıyorum topuğu ayaktan kayıyo neden hepsi böylemi oluyo yani boş oluyo ayaktan çıkıyo elimde sıkıdır

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa