28 Ekim 2013 Pazartesi

Tunus İşİ Boncuklu Babet Etkinliğim Ve Biten Siparişlerim :)

Herkese hayırlı günler hayırlı haftalar diliyorum canlar nasılsınız ? ben  acaip yoğunum :) bloğuma bile uğrayamıyorum desem yeridir , hem derslerim hemde  sipariş işlerim var umarım vaktinde yetişirler ...

Kurban bayramı öncesi  başlayıp,sizlerle diğer teklerini paylaştığım postu hatırlarsınız :)o zamanlar bitirip bayramdan öncede teslim ettim,   Bulgaristan ;a gittiler inş sahipleride güle güle sağlıcakla giyinirler...





























5 yorum :

  1. ne desem bilemedim okadar güzeller ki suzancım...harika renkler model desen öyle...sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim mormenekşem arkadaşımda çok beğenmiş sağolsun şimdi başka cici babetler elimde ama onlar tığ işi :)sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık bende yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Rica etsem babetlerin açıklamasını verir misiniz ?

    YanıtlaSil
  5. Lutfe pembe babet yapimi ve acilamasinin videosunu gondeririseni cok sevinirim simdiden teşekkürler

    YanıtlaSil