19 Kasım 2013 Salı

Patikler Resmi Geçiti :))

S. aleyküm canlar nasılsınız ? beni soracak olursanız bir yoğunluktur koşuşturmacadır  bende gidiyorum işte  ne olsun :) son ördğüm babetleride ekleyerek ama yokkk şöyle birde toplu halde resim çekmeden yollamam sizi diyerek paylaşmak istedim :) ve işte ta ta tammmmm Sevcan arkadaşımın istediği bu güzel ve şık babetler, patikler bitti bugün nasipse  doğru kargoya :)

Sizlerde  sipariş vermek veya bilgi almak isterseniz bloğumdaki mail adresimden yada Face sayfamdan yada burdan :)) bana ulaşabilrsiniz selamlar sevgiler canlar ALLAH,A emanet olun görüşünceye dek...













Etiketler:

12 Yorum:

saat: 19 Kasım 2013 04:36 , Blogger siyah kuğu dedi ki...

Aleykum selam canım
harikalar emeklerine sağlık.

 
saat: 19 Kasım 2013 12:54 , Blogger Unknown dedi ki...

Ben hala tavşan patikleri bekliyorum :(

 
saat: 21 Kasım 2013 03:13 , Blogger suzan hobi dedi ki...

hoşgeldin sevgili kuğum,çok teşekkür ederim canım beğendiğine çok sevindim,sevgiyle kal

 
saat: 21 Kasım 2013 03:14 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Mervecim bilyorum beklediğini ve seninle birlikte bir çok arkadaştan yorumlar alıyorum bu tarz ama şu an gerçekten ama gerçekten yoğunum :( sevgiyle kal

 
saat: 21 Kasım 2013 08:31 , Blogger Igne oyam dedi ki...

bunlarda cok güzeller suzan ellerine sağlık bayıldım bu patiklere

 
saat: 23 Kasım 2013 06:39 , Blogger Unknown dedi ki...

Bebek patiklerinin fiyati ne kdar ?

 
saat: 23 Kasım 2013 06:41 , Blogger Unknown dedi ki...

Bastaki patigin fiyati ne kadar

 
saat: 25 Kasım 2013 03:55 , Blogger birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık canım,çok şık patikler yapmışsın.Selam ve sevgiler:)

 
saat: 9 Aralık 2013 00:31 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Mevlüdecim beğendiğine sevindim canım,sevgiler

 
saat: 9 Aralık 2013 00:32 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Ayşegül hanım mail adresimden bana ulaşabilirsiniz bilgi almak için,teşekkür ederim,sevgiler

 
saat: 9 Aralık 2013 00:32 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Birsen hanımcım beğendiğinize sevindim sağolun eksik olmayın,sevgiler

 
saat: 27 Ekim 2014 11:09 , Blogger Unknown dedi ki...

Ne olur bana dönüş yapın üstteki patigimiz topukları nasıl Yapılıyor anlatın bana Kafayı yiycem

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa