18 Nisan 2014 Cuma

İşler Güçler :)

Merhabalar efendim hayırlı cumalar diliyorum İnş,orda bir köy var uzakta misali :) orda bir bloğum var uzakta , her ne kadar uğramasamda,yorumlara  teker teker cevap veremesemde bu blog benim bloğumdur :)

Gerçekten yoğun günler yaşıyorum dostlar,  pc,nin başınada oturduğumda koştuır koştur her tarafa yetişmeye çalışıyorum ,ama bunları yaparkende tabiki gocunmuyorum seviyorum işimi,ALLAH sağlık sıhhat versin yeterki yapabilecek güç versin İnş...

Neyse efendim çenem düştü yine son Begonya şalım:) ve bu şık boncuklu patiklerim, sevgili Melahat ablacığıma gitti ,diğer Orkide şalımı daha önce yayınlamıştım işte burada ,Melahat hanım torununun çeyizi için ördürmüştü şalları,patiklerde benim ona  çam sakızı çoban armağanı hediyem,güle güle iyi günlerde kullansınlar İnş...

Patiklerimizi yaptığımız adreste burada,hobievimiz forumunda sevgili Fatoş,cuğumun etkinliğiydi ,gerçekten nefis oldular, pek mütevazi olamıcam bu sefer :)  Renk renk örmeyi düşünüyorum, çeyizlik için birebir şıkır şıkırlar :)

Hadi bakalım bu kadar konuşmadan sonra gelsin resimler,esenlikler diliyorum hepinize...











9 Yorum:

saat: 19 Nisan 2014 05:19 , Blogger Selmatozan dedi ki...

Suzancım ellerine sağlık canım, patik şıkır şıkır çok tatlı olmuş, şal için artık birşey demeye gerek yok sanırım :))))

 
saat: 19 Nisan 2014 14:06 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim Selmacım ,şal için zaten herkesi bıktırdığımın farkındayım kuzum :) ama ne varki daha bir kaç sipariş yine var bu şaldan, kurtuluş yok anlıyacağın :) çok öpüyorum canım sevgiler

 
saat: 19 Nisan 2014 21:26 , Blogger huuuubakbi dedi ki...

ben de nerelerde diyodum bikaç kez uğradım yoksun işler harika ellerine sağlık hele şu şallarına bayılıyorum ben de örebilirmiyim acaba zor gibi geliyor hiç denemedim ama çok istiyorum sevgiler cnm

 
saat: 20 Nisan 2014 03:07 , Blogger suzan hobi dedi ki...

canım benim hoşgeldin mormenekşem,çok teşekkür ederim birtanem ,eminim yaparsın hemde çok güzel yaparsın:) gerekirse ilmek ilmek açıklar yardımcı olurum ,niyetliysen hemen başlıyalım bir kaç tane daha örüceğim bu şaldan :) sevgiler canım

 
saat: 29 Nisan 2014 12:37 , Blogger Yüreğimin İklimi dedi ki...

patikler de şallarda muhteşem emeğinize sağlık
sevgiler

 
saat: 30 Nisan 2014 11:58 , Anonymous Adsız dedi ki...

Meraba suzan abla ben sizin her yaptiniz el islerinizi beyeniyorum. Ama su patiklerinizi nasil yaptinizi bilmiyorum. Anlamaya çalistim ama ölmuyor lutfen bana yardim etin. Önceki bir beyaz pembe patiginiz cok hösuma gitti ellariniza saglik

 
saat: 5 Mayıs 2014 07:00 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Merhabalar sevgili Yüreğimin İklimi,hoşgeldiniz sefalar getirdiniz, yorumunuza geç cevap verdiğim içinde ayrıca çok özür dilerim,teşekkür ederim canım beğenmenize sevindim,selamlar sevgiler

 
saat: 5 Mayıs 2014 07:02 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Merhabalar kardeşim çok teşekkür ederim öncelikle güzel sözlerin için, bu güzel patikleri hobievimiz forumunda arkadaşlarla birlikte ördük ,yukarıda linkimizi verdim sende aramıza katılıp üye olmak istersen tabi,orada yardımcı oluruz inş,selamlar sevgiler

 
saat: 6 Mayıs 2014 00:32 , Blogger GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

modeller cok basarılı guzel ve harikalar emegınıze saglık bende beklerım sevgıler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa