1 Ocak 2014 Çarşamba

Sarı papatyalar :)

Yeni yılın ilk gününde herkese merhabalar dostlar, belki klasik bir  cümle olucak biliyorum ama  bana göre en önemliside bu, hepinize önce sağlık sıhhat arkasından huzur , mutluluk, şans dolu daha ne vardıı bakayımm :) bol paralı bol kazançlı bir yıl diliyorum,  ayy aminnnnnnnnnn inşşşşşşşşşşş :)

Gelelim yeni yılın ilk mahsullerine gerçi geçen hafta bitirmiştim ,yoğunluktan ekleyemedim  bu cici  babetleri bugün ancak fırsatını bulabildim ..Sipariş üzerine, tatlımı tatlı bir teyzeme ördüm bu babetleri oda hediye olarak başka bir tanıdığına yolladı sanırım :) güle güle kullanılsın Şehnaz annem :)











Etiketler:

12 Yorum:

saat: 1 Ocak 2014 23:02 , Blogger Noblesse dedi ki...

çok şık, pek güzel olmuş, emeklerine sağlık, güle güle kullanılsın.

 
saat: 2 Ocak 2014 00:26 , Blogger maria dedi ki...

MUTLU YILLAR 2014!
mari

 
saat: 2 Ocak 2014 05:48 , Blogger gül dedi ki...

yapılışını da göstersen bayılıcam canım lütfeeenn

 
saat: 3 Ocak 2014 00:18 , Blogger Nilguntoys dedi ki...

Ellerine sağlık canım.

 
saat: 5 Ocak 2014 14:27 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim sevgili Noblessee beğendiğinize sevindim,sevgiyle kalın

 
saat: 5 Ocak 2014 14:27 , Blogger suzan hobi dedi ki...

mutlu yıllar Maria :) teşekkür ederim,sevgiyle kal

 
saat: 5 Ocak 2014 14:30 , Blogger suzan hobi dedi ki...

sevgili Mercan yapılışını hobievimiz forumunda açıkladım :)

 
saat: 5 Ocak 2014 14:30 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Nilgüncüm,sevgiyle kal

 
saat: 18 Ocak 2014 14:59 , Blogger Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık bende sizin diğer modelinizden yaptım ama bu model daha çok hoşuma gitti hobievimizde açıklamasını bulamadım :(

 
saat: 21 Ocak 2014 05:41 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Tuğba hanım ama hobievimizdeki konuyu kilitledi adminimiz öyle uygun gördü malesef ,130 ları bulmuştu en son bu etkinliğimiz :) şimdi diğer güzel patiklerimiz revanşta :) onlara bakabilrsiniz canım,sevgiler

 
saat: 31 Ocak 2014 02:11 , Blogger TATESAL dedi ki...

Çok güzel bir patik modeli ellerinize sağlık,hayırlı cumalar....

 
saat: 31 Ocak 2014 07:38 , Anonymous Adsız dedi ki...

здравствуйте,я не понимаю язык на котором здесь написано,но меня очень впечатляют все что здесь.я очень люблю вязать....я видела эти пятки вконтакте,там были еще такие фиолетовые,пожалуйста кому не сложно скиньте схему как это вяжется)буду очень признательна!)*

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa