13 Mayıs 2014 Salı

Kızıma Ördüğüm Tığ İşi Bluz

Merhabalar sevgili dostlar nasılsınız? Geçtiğimiz günlerde şöyle rus arkadaşların sitelerini gezerken  gözüm sade ve hoş bu tığ işi bluze takıldı, büyükler için uygulanmış bu modeli bende kızım için uyarladım hiçte fena olmadı ne dersiniz :)
Modelin şemasınıda ekliyorum, ama ben şemaya bağlı kalmadım, az öncede yazdığım gibi kızım için ayarladım sayılarını, sizlerde beğendiyseniz  ve örmeyi düşünüyorsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım ,bana buradan, yada face sayfamdan yada yine bloğumdaki mail adresimden ulaşabilirsiniz selamlar sevgiler esen kalın...










İplerim %100 pamuklu ipler canlar, yüncüm Bursadan imal ettiriyor  ben denedim ördüm ve çok memnun kaldım, yazlık güzel bir bluz oldu :)




 Ve biz bayanlar için örülmüş olan orjinal modeli,siz sayılarını tabiki kendinize göre ayarlayabilirsiniz basit,gösterişli ve çok hoş bence :)

Etiketler:

2 Yorum:

saat: 13 Mayıs 2014 06:25 , Blogger ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çok sevdim ben bu modeli ama içindeki yakınımda olsa onu daha çok severdimmm:)) Maşallah vermiş pozlarını fıstık.
sağlıkla giyin inş.

 
saat: 14 Mayıs 2014 10:34 , Blogger suzan hobi dedi ki...

canım ablacığım çok teşekkür ederim,inş birgün elini öpmeye gelir bu cimcime :) ama biz şimdiden öpüyoruz seni,sağol eksik olma canım ,sevgiler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa