3 Ekim 2014 Cuma

Lutenitsa Veeee Ben Geldimmmm :)))

Merhabalar canlar beni özleyen özlemeyen , seven sevmeyen herkese selamlar sevgiler :)  Bir aylık belkide azıcık geçiyor, kısa bir reklam arasından sonra nihayet gelebildim  :)  Hepinizi bloğumu ve paylaşım yapmayı o kadar  çok özledimki anlatamam ...

 Taşındık yerleştik çok şükür ,ama  inanın dinlenmeye bile zaman bulamadımki kışlık hazırlıklarıyla uğraştım durdum şu son hafta ,işte onlardan biri efenim adı Lutenitsa diye geçsede :) kahvaltılık sos diyeyim sizede banada kolaylık olsun :)

Geçtiğimiz hafta yine bu sosdan yaptım ama içerisine patlıcan ilave etmemiştim , amaaa bu tarifle şimdi deneyince inanın parmaklarını yedi bizim ahali ,biz çok beğendik sizde henüz vakit varken şöyle biberin patlıcanın domatesin zamnı geçmeden ,denemediyseniz muhakkak deneyin derim,Leyla hanımın ellerine sağlık sağolsun varolsun sayesinde güzel bir sos yaptım , işte harika bloğu ve sosun tarifi efendim...

Şimdiden Kurban bayramınızı da en içten dileklerimle kutlar , sağlıkla huzurla sevdikleriniz ve ailenizle geçirebileceğiniz  güzel bir bayram olmasını dilerim selam ve sevgilerimle



 kızarmış ekmeğin üzerine sürülüp yenmezmi birde sıcacık çay eşlik edince,  of offf gelsin kilolar otursun gitmesin bu kış :)




Etiketler:

1 Yorum:

saat: 3 Ekim 2014 07:28 , Blogger Serrabarut dedi ki...

Hoşgeldin canım seninde Bayramı'nı şimdiden kutlarım hayırlı bayramlar

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa