21 Haziran 2014 Cumartesi

Prenseslere Layık (Princess Swan Shawl )

Merhabalar efendim herkese hayırlı geceler, gündüz koşuşturma, yoğunluk bu saatlerde ancak postlarımı yayınlayabiliyorum ...Aslına bakarsanız bayağı birikti postlar , bloğuma üvey evlat muamelesi yapıyorum bu aralar farkındayım :(
Bu güzel şalı sipariş üzerine ördüm sevgili Yeter  hanım için,güle güle sağlıcakla kullansın inş, çiçeği burnunda  bir anne şimdi , sevgilerimi yolluyorum kendisine...

Modelin orjinali burada canlar, beni sevindiren  bir olayda bu güzel şalın tasarımcısı tarafından şalımın beğenilip ana sayfalarında iki resmimin yer alması oldu, teşekkürler sevgili  Juli-ya :)
























ipim Bravo Lady Simli Angoraydı dostlar

Etiketler:

8 Yorum:

saat: 21 Haziran 2014 22:24 , Blogger birdunyafikir dedi ki...

Çok hoş ve kibar;)

 
saat: 22 Haziran 2014 01:08 , Blogger Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık olsun.Serii üretime geçersiniz yakında....

 
saat: 22 Haziran 2014 05:05 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Beyza hanım,sağolun eksik olmayın efendim,sevgiler

 
saat: 22 Haziran 2014 05:06 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim sevgili Elzem ,evet sanırım geçtimde seri üretime siparişler birikti bu şal için :) sevgiler

 
saat: 22 Haziran 2014 07:47 , Blogger mavilale dedi ki...

ellerine sağlık suzan çok çok çok güzel olmuş bende başladım bakalım ne zaman bitecek
ayrıca rav daki resmi görünce de çok sevindim gururlandım canım tebrik ederim

 
saat: 22 Haziran 2014 09:35 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim Zeynep hocam,ALLAH razı olsun canım , bir Tüğrk olarak yaptığımız işlerin beğenilmesi övgü alması ve linklerinde yer verilmesi evet çok gurur verici :) sevgiler

 
saat: 27 Haziran 2014 10:40 , Anonymous didban dedi ki...

çok güzel

 
saat: 4 Temmuz 2014 06:38 , Blogger Unknown dedi ki...

Bende örmek istiyorum bana yardımcı olur musun lütfen ?

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa