24 Şubat 2015 Salı

Çiçekli Katlı Lifimin Açıklaması Suzan Hobi Farkıyla :)

Hayırlı geceler efendim , bu gecede mesaideyim :) Elimde kahvem ama , uyku akıyor gözümden neyse şu postu yayınlayıp doğru yatağıma tıpışayım :)
İki hafta kadar netim yoktu , yeni bir sözleşmeye imza atarak neyseki net bağlantımızı gerçekleştirdik, Gelen yorumlarınıza teker teker döneceğim inşAllah ,  geç cevap verebildiğim içinde affedin ne olur :(
Elimdeki şallardan az başımı kaldırıp liflerle haşır neşir olmuştum çokda iyi geldi sahipleri güle güle kullansınlar , sizlerden ayrı kaldığım sürede boş durmadım tabiki de :) Trafiğe devam bu iki çiçek lifide Samsun;dan Zehra hanıma yolladım ama hazır örüyorken Suzan Hobi farkıyla bolll bolll resimler çektim ,  elimden geldiğince dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım, öyleyse haydi bakalım buyrun Çiçekli lifimize :)










































 

























Etiketler:

13 Yorum:

saat: 24 Şubat 2015 23:31 , Blogger hobiblog dedi ki...

Çok güzel çok anlaşılır anlatmışsın, ellerine sağlık çok da güzel olmuş :)
Sevgiler :)

 
saat: 25 Şubat 2015 00:04 , Blogger Unknown dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel olmuş. Anlatiminizda çok açıklayıcı. Ben de tığ işini yeni öğreniyorum. Böyle motifler görünce çok hevesleniyorum.normalde lifleri pek sevmem ama bu model çok hoşuma.

 
saat: 25 Şubat 2015 02:19 , Blogger gelincik zamanı dedi ki...

Nasıl zarif bir çalışma olmuş, anlatım ancak bu kadar açık anlatılabilirdi ellerinize, emeğinize sağlık, hiç lif yapmamıştım bunları görünce yapmamak olmaz mutlaka yapıp yayınlayacağım. Teşekkürler sevgiler:))

 
saat: 25 Şubat 2015 22:03 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Teşekkür ederim Hülya hanım , sevgiler

 
saat: 25 Şubat 2015 22:07 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Burçin hanımcım amacım tığ işindede henüz acemi olan , yeni yeni öğrenen arkadaşlarımıza böyle detaylı bir şekilde çalışarak faydalı olabilmekti , inşallah olmuşumdur :) denemenizi tavsiye ederim canım sevgiler

 
saat: 25 Şubat 2015 22:08 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gelincik zamanı faydalı olabildiysem ne mutlu bana canım , kolaylıklar diliyorum sevgiler

 
saat: 1 Mart 2015 15:05 , Blogger Unknown dedi ki...

Anlatim icin tesekkurler ne kadar guzel aciklayici olmus

 
saat: 23 Mart 2015 01:49 , Anonymous Adsız dedi ki...

Suzan hanim bayildim bu anlatimlariniza..Bukadar mi aciklayici ve net olur bir orgu:) hepsini deniyorum liflerin..yalniz bununla kesinlikle banyo yapmaya kiyamaz insan:) emeginize saglik

 
saat: 9 Temmuz 2015 14:29 , Anonymous www.kadinveorgu.com dedi ki...

https://www.facebook.com/kadinveorgu
Sayfamızı beğenip örgü modellerini takip edebilirsiniz
www.kadinveorgu.com teşekkürler diler

 
saat: 28 Ağustos 2015 06:10 , Blogger www.ranasengonul.com dedi ki...

harika anlatım ben de bloğuma bekliyorum... http://rnkync.blogspot.com.tr

 
saat: 29 Ekim 2015 00:12 , Blogger Nmat salem dedi ki...

👍👍👍

 
saat: 30 Ekim 2015 21:59 , Anonymous Adsız dedi ki...

Harika olmuş

 
saat: 21 Ağustos 2016 09:18 , Anonymous şebnem ağaçseven dedi ki...

çok teşekkür ederimmmm bayıldım daha kibar diğer modellerden<33 En yakın zamanda deneyeceğim inşallah.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa